vineri

Blogul - necesita oare cunostinte speciale?

Blogurile se slavesc prin aceea ca, spre deosebire de un site, pot fi create de catre orice persoana. Poate fi creat chiar si de o persoana care nu este familiara cu diferiti termeni tehnici. Chiar si un om care n-are nici o sansa se inteleaga acesti termeni. Unul, spre exemplu, ca mine.
Imi amintesc timpurile cand mi-am cumparat prima masina si primul lucru dupa perfectarea actelor pe care l-am facut a fost instalarea unui sistem de alarma. Cand am mers sa instalez sistemul de alarma, cei care il instalau tot imi explicau ce functii grandioase are acest sistem. Era atat de complicat de inteles toti acei termeni asa ca in final am ramas cu intelegerea celor doua bitoane de pe brelock. Butonul de inchidere si butonul de deschidere a masinii. Le-am folosit pana nu am vandut masina, celelalte butoane insa pentru mine si in ziua de azi au ramas o enigma.
Pai iata, daca unul ca mine, atat de ramas in urma progresului tehnic isi poate crea si mentine un blog atunci sa stiti ca si Dvs cu siguranta va veti descurca.
Doar ca inainte de a incepe, elaborati un plan de actiuni. Dar despre asta in alt articol...

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template