vineri

Mesaj de salut sau de ce am creat acest Blog.

Deci, sa incepem! Prieteni, am sa va zic ca un blogger unui blogger. Navigand pe net, mai mult pe "partea" basarabeana a netului am ramas un pic nedumerit. Asa o tema se pierde... Mii de bloggeri basarabeni blogger(esc) (cred ca asa ar fi termenul) de zici ca e acopertia Moldova de fumul ce iese din tastatura lor, iar bani din asta practic nu fac. Cate mii, dar poate milioane de pagini cu informatie, care mai de care interesanta, sunt scrise si bagate in arhiva si daca isi mai aduce cineva aminte de ele ok, daca nu - tot ok e ca doar nu cer de mancare si in spate nu le ducem. Eu, inteleg ca nu in bani se masoara fericirea dar nici chiar asa.
Iata si eu am hotarat sa creez acest blog pentru a arata cat de nelimitate sunt posibilitatile bloggurilor de a castiga bani in Internet. Idealistii si scepticii, care blogger(esc) doar pentru suflet ii rog sa nu se oboseasca sa citeasca.
Cum zicea pe timpuri comediantul rus Arcadii Raichin: "De ce la voi balerina se invarte pe scena asa pur si simplu? Voi legati-i o dinama la picior si lasa sa faca curent". Eh, nu stia Raichin pe acea vreme despre bloggeri... Cu siguranta venea cu vre-o idee de a lega ceva de manutele care zi de zi ciocanesc literele tastaturii. Asa de dragul castigului, daca tot se scrie

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template