vineri

Despre Blogul tau si banii pentru publicitate pe blog.

Probabil, o parte din cititori ma vor intreba: "De ce blogul meu, sa zicem despre motanul Vasilica, ar atrage atentia unui numar mare de vizitatori, care vor da click pe AdSense? Si din ce considerente careva companii imi vor plati pentru a le plasa publicitatea lor pe blogul meu, dar poate vor vrea chiar sa-mi cumpere blogul?"
Problema consta in faptul ca, daca Dvs cu adevarat va iubiti motanul si sunteti gata sa vorbiti despre el ore in sir pe blog, atunci blogul Dvs cu siguranta va deveni un magnit pentru astfel de iubitori de pisoi ca si Dvs. Fiti de-acord, doar unul care iubeste pisoii la fel de mult ca si Dvs va fi in stare sa va asculte istorioarele zilnice despre cat de sus a sarit astazi Vasilica sau cum mai nu a cazut de la balcon.
Daca veti permite comentariile pe blogul Dvs, atunci vizitatorii, innecandu-se de bucurie, vor incepe sa-si impartaseasca propriile istorioare la tema: "... Da pisoiul meu intr-o zi...". Daca ii veti ruga, va vor trimite o sumedenie de poze si blogul Dvs va inflori in toate culorile si va atrate inca mai multi motanomani. Cu timpul, veti deveni cel mai bun priten a vizitatorilor permanenti. Vor incepe sa asculte sfaturile si parerile Dvs dand dovada de incredere.
Si asta e cea mai importanta caracteristica a unui blog de SUCCES. INCREDEREA CITITORILOR DVS.
Increderea - puterea principala care sta la baza castigului de bani prin Internet.
Daca iternet-auditoria nu are incredere in Dvs, ca personalitate, ca om, este lesne de inteles ca nici banii nu ii vor incredinta. Nu conteaza cum Dvs incercati sa castigati aceasta incredere, important este sa o faceti cinstit.Vizitatorii internet, vor simti imediat falsul. La ei se dezvolta ceva de genul simtului al 6-lea, imposibil pentru oamenii din afara internetului. Le este suficient sa citeasca un singur articol ca sa simta nesinceritatea bloggerului, dupa aceasta nu se vor mai intoarce niciodata. De aia nu va sfatui sa va luati de niste teme in care nu va descurcati sau care nu va sunt interesante si nu exista pasiune.
Dupa o abatere atat de lirica, sa ne intorcem la exemplul nostru. Sa zicem ca undeva peste un an doi, blogul Dvs va incepe sa atraga un trafic destul de bunicel. Intre timp, o parte din cele mai intelepte companii ce vand hrana pentru pisoi (fiind dealeri, distribuitori sau chiar producatori) de pe piata Moldovei, vor intelege ca blogul Dvs si altele similare lui, pot sa-i aduca un profit mai mare decat publicitatea TV (in europa au inteles deja acest lucru). Ei semneaza cu Dvs un acord, si Dvs, INTAMPLATOR, in una din postarile de pe blogul Dvs, mentionati ca blana motanului Dvs Vasilica a devenit mai stralucitoare si mai matasoasa in urma utilizarii hranii pentru motani "cutarica" (cu siguranta ca o veti face doar daca in urma folosirii acestei hrani intr-adevar sunt aceste rezultate).
Fiti atenti, Dvs veti scri aceasta fraza si ea va fi citita de catre vizitatorii permanenti (cei a caror incredere deja ati castigat-o mai devreme). E la fel ca si cum ai stranuta langa persoane cu o imunitate slabita. Chiar daca nu se vor imbolnavi imediat (nu vor procura imediat hrana recomandata) vor duce acest virus cu sine si posibil ca vor face asta mai tarziu. Dar asta nu e tot! Ei vor incepe sa raspandeasca acest virus printre rude si prieteni, care au incredere in EI.
Acum spuneti-mi si mie, unde ii este mai rentabil companiei sa cheltuie banii? La TV, unde in timpul publicitatii toata lumea merge la toaleta sau la bucatarie sa-si mai ia un suc sau prin intermediul blogurilor, printre targetgroup-ul de baza care mai este si receptiv la recomandarile autorului blogului? Cred ca stiti raspunsul
C.C.T.D.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template