vineri

Alte bloguri... sau ce se mai petrece pe meleagul blog din Moldova

Daca tot am dormit toata ziua, uite ca acum nu prea am somn, si decat sa pierd timpul aiurea privind un alt serial TV am hotarat sa deschid net-ul si sa vad ce nou a mai aparut.
Acum vreau sa scriu nu despre cum sa castigi bani cu ajutorul unui blog si nici despre cat de bine e sa ai un blog, nici macar cum sa-ti faci propriul blog nu vreau sa scriu... Am scris mai devreme - vedeti si voi articolele postate mai devreme. Le puteti gasi fie in arhiva fie un pic mai sus - partea stanga. Va descurcati voi, sunt sigur.
Vreau sa scriu despre ce am vazut si ce impresii mi-a lasat acum cateva minute in urma lucrurile ce se petrec in lumea virtuala (dar atat de reala uneori) a blogurilior din Moldova.
Cu totii probabil stiti despre site-ul http://www.blogosfera.md/. Daca inca nu stiti despre el, si intentionati sa va creati un blog - dati o fuga pe-acolo. Imi place mult ca s-a gasit o modalitate, geniala as zice eu, de a ajuta bloggerii din Moldova sa-si promoveze blogurile. Cum? Simpu - in primul rand cei ce isi inregistreaza blogul, beneficiaza de afisarea blogului sau in categoria "Ultimele 10 bloguri adaugate". In al doi-lea rand, cei ce deja si-au inregistrat blogul - de fiecare data cand publica un articol, acest articol este afisat in categoria "Ultimele posturi adaugate" unde pe langa titlul postului poate fi vazuta si ora publicarii.
Uite anume in asa mod am dat de un blog, un blog ce-i apartine unui oarecare Denis. Denis, Denis - ce mare treaba veti zice voi. Un nume ca si oricare altul. Sigur voi raspunde, insa ceea ce-a facut el (ultima sa postare) nu cred ca au facut-o multi din noi. In primul rand a combinat placutul cu utilul. Cu siguranta voi da link-ul acestui blog mai jos, caci merita a fi vizitat si citit. Sunt lucruri interesante acolo.Deci, ce-a facut dansul. Si-a croit ceva timp, si, numai el stie care au fost modalitatile, dar a cutreerat un pic meleagul blogurilor din Moldova lasand pe blogul sau o scurta recenzie a unui numar imprensionant de bloguri din Moldova.
Desi nu sunt sigur daca castiga ceva bani prin intermediul blogului sau, cu siguranta si-a ridicat traficul si numarul de vizitatori. Dar mai pretios ca orice, s-a facut vazut. S-a facut vazut si citit prin alegerea temei articolului, consider eu destul de actuala in ziua de azi, cand in Republica Moldova, abia incep sa se presteze servicii de conectare la internet mult mai accesibile populatiei si respectiv valul blogomaniei abia incepe sa creasca si pe aceste meleaguri.
Deci, blogul care m-a impresionat este blogul lui Denis - poate fi accesat daca faceti click aici.
Daca ati citit toate articolele mele plasate pe acest blog veti intelege despre ce e vorba, iar daca nu, dar vreti sa intelegeti - va recomand sa cititi articolele plasate mai devreme incepand cu primul - De ce am creat acest blog?

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template