joi

Articolele tale acum si in engleza (fara a cunoaste limba)

Blogul meu acum si in engleza?
De ce nu, acum putem s-o facem si pe asta fara macar sa cunoastem limba. Este suficient sa avem destula inspiratie pentru a scrie articole in limba materna. Restul pentru noi o face Google.
Am aflat despre asta acum recent si am si incercat. Daca vreti sa vedeti care-i rezultatul - vedeti in partea stanga sus link-ul "in English".
Tot ce trebuie sa faceti - este sa dati click pe "Get widget" si sa introduceti codul pe blog-ul Dvs. Asftel Google ne da posibilitatea sa ne facem auziti nu numai pentru vorbitorii de limba romana dar si pentru cei ce vorbesc engleza. Oare nu e o sursa suplimenatra de a atrage traffic? Eu zic ca merita de plasat acest widget.

Restul depinde numai de voi. Fiecare articol plasat pe blog este automat tradus in Engleza.
Totodata sunt posibile traducerile si in alte limbi - franceza, germana etc. Vedeti si voi cand accesati widget-ul.

Mai tarziu va voi povesti cum sa plasati articole pe blogul Dvs in engleza - fara sa cunoasteti limba.
Daca vreti sa fiti la curent cu recomandarile pe care le scriu - merita sa va abonati la postarile acestui Blog

P.S.

Nu uitati de Proiectul TOP-5!!! trimiteti articolele Dvs scurte, si chiar minuscule la aceasta adresa si savurati traficul in crestere spre Blogul Dvs.

2 comentarii:

Ionut spunea...

Interesant, felicitari pt articolul acesta si pt blog. Intentionez si eu sa-mi creez un blog dar vreau sa scriu pe el in limba engleza, dar problema e ca nu pot sa scriu perfect in limba engleza pt ca nu stiu chiar asa de bine limba, iar programele de traducere toate traduc prost inclusiv google traducere. Caut de ceva timp o metoda buna prin care pot sa scriu articolele mele in romana dar sa le public in engleza si intr-o engleza din aia de balta, adica sa apara pe blog scris corect in engleza. Astept cu nerabdare sa vad si urmatorul articol in care ati spus ca ne veti povesti si cum sa plasam articolele noastre direct in engleza fara sa stim limba.

Ionut spunea...

Hei, raspunde cineva pe aici?

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template